Wywrotka Scrap Master ze stalową skrzynią ładunkową dedykowaną do transportu metalowego złomu została stworzona z myślą o pracy w najtrudniejszych warunkach. Wykonane ze stali HARDOX 500TUF ściany skrzyni ładunkowej, podłoga i drzwi cechują się wysoką wytrzymałością i trwałością.
Scrap Master charakteryzuje bezpodłużnicowa i bezpoprzeczkowa konstrukcja skrzyni o wysokości wewnętrznej 2250 mm, nachylona pod kątem 20 stopni. Obrzeże górne skrzyni oraz ściana boczna to jeden arkusz blachy HARDOX HB500TUF o grubości 4mm. Kształt i rodzaj górnego obrzeża zapewnia doskonałą sztywność skrzyni ładunkowej potwierdzona obliczeniami MES. W standardowej wersji wyposażenia dostępna jest podłoga i grubości 5 mm.
Zastosowanie w konstrukcji materiałów trudnościeralnych zapewnia odporność pojazdu na działanie ładunków o nieregularnych, ostrych krawędziach. W transporcie metali o różnych gabarytach i kształtach doskonale sprawdzi się duża objętość skrzyni ładunkowej aż do 62 m3.
Kształt ramy dopasowany do nowej skrzyni przylegającej na całej długości do podwozia.
Uchwyty promowe.
Odboje skrzyni ładunkowej
podpierajace skrzynie na całej
długosci.
Uchylne odboje boczne
z łatwym dostępem do kosza koła zapasowego.
Opcjonalnie dostępny dodatkowy kosz
na drugie koło zapasowe.
Stalowy zderzak składany, zgodny z reg. 58.03.
Nogi Podporowe:
- podwójne zrzutowe, aluminiowe.
- podwójne stalowe z płynną regulacją wysokości.
Brak belki tylnej w drzwiach ułatwia rozładunek, a wnętrze skrzyni ładunkowej nieograniczone dodatkowymi wzmocnieniami, nie stawia oporu ładunkom o nieregularnym kształcie.
Uchylna deska aluminiowa zabezpiecza plandekę na całej długości podczas operacji załadunku i rozładunku.
Obrzeże górne i ściana boczna wykonana z jednego arkusza blachy HARDOX 500TUF, formowanego na prasie krawędziowej.
Stopnie i uchwyt na przedniej ścianie ułatwiają wejście do skrzyni ładunkowej od przodu naczepy.
Szerokość płaskiej podłogi
850 mm umożliwia
załadunek palet euro
1200x800 mm.
System bezpiecznego ryglowania i otwarcia drzwi skrzyni: mechaniczny lub pneumatyczny.
Szeroka rama podpory
skrzyni stabilizuje ściany
boczne i odciąża ramę
portalu drzwi.
HiFix w standardowym wyposażeniu skrzyni ładunkowej.
Zintegrowana drabinka z tyłu pod podłogą służąca do bezpiecznego wejścia/wyjścia ze skrzyni.
Balkon roboczy w dwóch opcjach: mocowany do skrzyni ładunkowej oraz do ramy naczepy
Maksymalny kąt uniesienia skrzyni to aż ponad 45,5st. dla skrzyń o poj. 51 i 55m3.
Skrzynia gotowa na każdy dach: plandeka manualna, plandeka na pasy, wersja celna, dachy przesuwne tył/przód.
Rygiel górny drzwi
Pałąki plandeki odkładane na obrzeże górne – brak ryzyka uszkodzenia gniazd przy załadunku.
Produkty poddawane są licznym testom, szczegółowym przeglądom i badaniom projektowym. Innowacyjne rozwiązania muszą być zweryfikowane naukowo.
WięcejNasze naczepy oparte są na nowoczesnej technologii spawania hybrydowego. Metoda ta wykorzystuje dwa źródła ciepła - promieniowanie laserowe i łuk elektryczny. Powstałe w ten sposób połączenia są bardzo solidne i precyzyjne.
WięcejOferty szyte na miarę twoich potrzeb
Skontaktujemy się z Tobą w sprawie produktu:
Scrap Master
Naszym klientom oferujemy kompleksową opiekę serwisową oraz doradztwo finansowe
Znajdź przedstawiciela i zapytaj o ofertę dopasowaną do indywidualnych potrzeb